Dezvoltarea accelerata a platformelor de social media si a dispozitivelor electronice au facut din marketingul online un instrument important in promovarea afacerilor si a produselor. Pornind de la acest fapt, la Centrul de Conventii Fort Lauderdale s-a desfasurat conferinta Pubcon Florida 2018, eveniment care a adus in dezbatere strategii eficiente in SEO, dezvoltarea de continut, social media, PPC (strategii personalizate), publicitate social media, Google Analytics, utilizarea dispozitivelor mobile, cautari locale, etc.
Centrul de Conventii Broward County din Fort Lauderdale, Florida, este un important punct de reper in domeniu. In cei 27 de ani de existenta, acesta a gazduit 5 500 de evenimente la care au participat peste 5 milioane de delegati din intreaga lume. Situat in apropierea aeroportului, a mai multor hoteluri locale si a vestitelor plaje Blue Wave, cei 600 000 de metri patrati ai complexului certificat LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) ofera participantilor spatii de conferinte care se adapteaza cerintelor si sali de expozitii in care acestia beneficiaza de de tehnologie de ultima generatie, restaurante si servicii de 5 stele.
Pubcon Florida 2018 s-a desfasurat pe parcursul a trei zile (10, 11 si 12 aprile) si a adunat la lucrarile sale agentii de marketing, consultanti in domeniu si reprezentanti ai entitatilor interesate. Discutiile au fost axate pe modalitatile de imbunatatire a strategiilor de marketing online. Participantii au putut beneficia si de ateliere de formare, oportunitati de networking, sala de expozitie si momente de relationare.
Grupurile de lucru Pubcon Masters au fost optionale, fiind disponibile atat ca inregistrare independenta, cat si ca parte a permisului de platina care a oferit accces la intreaga conferinta. Atelierele de formare s-au desfasurat in prima zi a evenimentului si au vizat 5 domenii: campaniile social media, optimizarea traficului ecologic, PPC (strategii personalizate), marketingul de continut si anunturile sociale. In cadrul atelierelor, participantii au beneficiat de ultimele actualizari, cele mai bune practici, tehnici detaliate de utilizare a instrumentelor disponibile, toate acestea fiind oferite de instructori cu multi ani de experienta in domeniu.Temele abordate au prezentat interes pentru majoritatea industriilor, dar mai ales pentru brandurile care activeaza in domeniul cazinourilor online: Unibet Casino, Winmaster Casino, NetBet Casino, etc.
Pe langa ateliere si conferinte, participantii au beneficiat de oportunitati de retea pe intreaga durata a evenimentului. Zilnic au fost organizate un pranz comun si un eveniment de noapte. In cele trei zile a fost deschisa o sala de expozitii unde delegatii au putut interactionsa intre ei si cu sponsorii. In prima seara a evenimentului s-a desfasurat Show Interactive Marketing Awards SUA, eveniment de gala unde participantii s-au putut conecta cu companii din intreaga lume. Un mare succes l-au avut Pubcon Labs, actiuni la care doritorii au primit 15 minute in care au putut cere sfaturi si ajutor in legatura cu orice problema online avuta.
Fiecare tema sau subconferinta a Pubcon a fost axata pe un aspect specific al marketingului si a reprezentat un aspect important pentru strategiile de marketing si de achizitie a traficului. Toate prezentarile s-au incheiat cu cel putin o tactica specifica prezentata in detaliu.
Intalnirea a fost una constructiva pentru cei mai multi dintre poarticipanti. Acestia au aflat noi modalitati prin care sa isi dezvolte afacerea beneficiind de dezvoltarea mediului online si a instrumentelor folosite de acesta, modalitati prin care sa personalizeze strategiile de marketing online pentru a mari eficienta acestora in atragerea publicului tinta si, nu in ultimul rand, au putut stabili noi contacte sau chiar colaborari.