Kaufland Romania a lansat Raftul Romanesc – zona special amenajata in magazine, in care sunt expuse separat produsele din carne de porc romaneasca pentru a incuraja clientii sa opteze pentru produse autohtone si a sustine astfel economia locala.
Raftul Romanesc este parte din primul program national pentru carne romaneasca, initiat de Kaufland, care ajunge astfel la peste 800 de porci preluati in fiecare zi, pentru a aproviziona magazinele din intreaga tara cu carne de porc de provenienta locala. Astfel, Kaufland ajunge in anul 2018 la peste 200.000 de porci preluati pe an, cantitate care creste treptat, obiectivul asumat pentru 2020 fiind de 300.000 de porci/an. Raftul Romanesc este singurul raion de pe piata dedicat exclusiv produselor locale si ofera un sortiment extins de 25 de produse din porc din Romania. Raftul Romanesc este disponibil de azi in magazinele Kaufland din Bucuresti (Barbu Vacarescu si Basarab), iar pana la finalul lunii aprilie va fi prezent in toate cele 119 hipermarketuri din retea. In prezent, 60% din carnea de porc din vitrinele Kaufland este romaneasca, compania reusind prin acest program sa reduca importurile. Prin acest program, Kaufland Romania ofera fermierilor romani garantia preluarii integrale a porcilor crescuti in tara noastra, precum si sprijin pentru dezvoltare si consiliere. ,,Misiunea noastra prin acest program este sa dezvoltam, in mod durabil, agricultura nationala si bunastarea animalelor in lantul de aprovizionare si sa stimulam cresterea productiei interne de carne de porc. Este un model care speram sa inspire, fiindca ne arata ca se poate sa gasim la raft produse de la fermierii romani la cele mai inalte standarde de calitate”, a declarat Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs, Kaufland Romania.
A.M.