De Sarbatori, PENNY Market are un program special pentru tine! Afla aici cum se lucreaza in perioada 22 decembrie 2017 – 2 ianuarie 2018

Penny Market 1In luna cadourilor, romanii sunt in cautare de inspiratii pentru surprizele facute celor dragi dar isi gasesc timp si pentru cumparaturile pentru mesele festive si momentele speciale in familie. Pentru a fi alaturi de romanii care se pregatesc pentru sarbatori, Penny Market a pregatit un program special pentru perioada 21 decembrie 2017 – 2 ianuarie 2018.

 

 

Astfel, de sarbatori PENNY MARKET isi va astepta clientii:

•        21-23 decembrie 2017, intre orele 7:00-23:00

•        24 decembrie 2017, intre orele 7:00-18:00

•        25 decembrie 2017 – INCHIS

•        26 decembrie 2017 – intre orele 9:00-16:00

•        27-30 decembrie 2017 – intre orele 7:00-23:00

•        31 decembrie 2017 – intre orele 7:00-18:00

•        1 ianuarie 2018 – INCHIS

•        2 ianuarie 2018 – intre orele 9:00-16:00

Despre PENNY Market

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de 3 centre logistice situate in localitatile: Stefanestii de Jos, Turda si Bacau. In prezent, REWE Romania detine 216 magazine PENNY Market la nivel national si activeaza cu un numar de aproximativ 4,000 de angajati. Expansiunea locala continua si in 2017 cu un numar de 20 – 25 de magazine noi. In ultimii ani, PENNY Market a fost permanent dedicat asigurarii unui sortiment, unei ambiante si a unor servicii care sa raspunda nevoilor si preferintelor romanilor.  Incepand cu „de Romania”, comunicarea de brand a devenit mai explicita si plina de emotie. Noul concept de comunicare, „de Romania”, transmite mesajul ca PENNY Market intelege preferintele, obiceiurile, dar si sufletul romanilor. Ei organizeaza mese imbelsugate, „cu de toate”, tin si Valentine’s Day, desi tot Dragobetele le e mai drag, rad mai cu pofta si se imbratiseaza mai indelung. Acest nou concept va fi exprimat pentru clientii retelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masa de Romania, Sarbatoare de Romania, Oferte de Romania, Umor de Romania, Ospitalitate de Romania si Weekend de Romania.

E.S.