Noi viziuni manageriale la MJB. Marketingul sau veriga lipsa!

daniel costache 2“Lipsa unui departament de marketing precum si a unui departament care sa monitorizeze si sa analizeze profilul beneficiarului direct al actiunilor cultural si stiintifice ale muzeului face ca în realitate diversele categorii de public sa fie o necunoscuta.

 

In prezent, desi exista instrumentar de specialitate si companii care ofera servicii in domeniu, Muzeul Judetean Buzau nu isi cunoaste publicul altfel decat prin prisma participantilor la evenimentele organizate. Ne propunem realizarea unui Barometru de Consum Cultural la nivelul judetului Buzau, cu scopul principal de a ne cunoaste publicul, de a identifica nevoile culturale ale acestuia dar si de a consulta publicul in legătura cu actiunile specific institutiei. De asemenea, ne propunem utilizarea acelor metode moderne de comunicare cu publicul, si mai ales de obtinere de informatii din partea publicului, de care sa se tina cont in proiectarea evenimentelor muzeului.” (Daniel Costache, director al MJB )

Adrian Constantin