Regulile prin care autoritatile fiscale comunica documentele pe care le emit contribuabililor ar putea suferi modificari importante, conform unui proiect de act normativ aflat in dezbatere publica. Mai exact, actele administrativ-fiscale vor putea fi comunicate inclusiv de catre angajatii Fiscului la domiciliul fiscal.
In caz de refuz sau daca nu va fi gasit nimeni, se va pune o instiintare pe
"Prin exceptie (...), organul fiscal competent poate decide comunicarea actului administrativ fiscal emis pe suport hârtie, prin remiterea, sub semnatura, la domiciliul fiscal al contribuabilului/platitorului ori imputernicitului sau curatorului acestuia, prin angajatii poprii ai organului fiscal", scrie in propunerea de act normativ, cu precizarea ca, in caz de refuz sau daca nu este gasit nimeni la adresa de comunicare, se va afisa pe usa o instiintare. Practic, in cazul refuzului, se va considera ca, la data afisarii instiintarii, comunicarea actului administrativ-fiscal a fost facuta. Iar daca nu este gasit nimeni la domiciliul fiscal, contribuabilul va putea sa se prezinte la Fisc, in maximum 15 zile de la afisare, pentru comunicarea documentului.
Sursa: realitatea.net
A.M.