Blue Point, una dintre cele mai importante companii locale de servicii call center, deschide la Buzau cel de-al doilea centru operativ din provincie. Noul sediu este parte a strategiei de dezvoltare locala a companiei si vine ca o solutie la nevoile diverse ale clientilor din portofoliu.
Deschiderea celui de-al treilea birou Blue Point coincide cu aniversarea a 10 ani de la infiintarea companiei. Pentru noul centru din Buzau, compania va angaja, pana la finalul anului curent, 50 de persoane, care vor oferi servicii de telesales, suport clienti, infoline si suport tehnic. Echipa din Buzau va lucra pentru companii din industriile de telecomunicatii si asigurari.
Blue Point Call Center, cu sediul central in Bucuresti, a deschis prima filiala din provincie in 2016, la Slobozia. In acest moment, echipa din Slobozia numara peste 70 de persoane. “Anul trecut, deschideam primul nostru sediu local in Slobozia, iar evaluarile intermediare ne-au aratat ca am luat decizia corecta. Astfel, anul acesta, prin noul sediu de la Buzau, continuam planul de extindere locala. Am testat mai multe orase si, in final, am ales Buzau pentru potentialul fortei de munca, dar si pentru proximitatea fata de Bucuresti “, a declarat Violeta Rosu, Managing Partner Blue Point.
Call center-ul din Buzau este situat in centrul orasului si are o suprafata de 300 de metri patrati. Spatiul poate fi extins si poate acomoda aproximativ 100 de persoane. Investitia necesara pentru deschiderea biroului a fost asigurata din profitul companiei si din fondurile asociatilor. Compania estimeaza ca aceasta va fi recuperata in urmatorii doi ani.
Deschiderea celui de-al treilea sediu marcheaza si cea de-a zecea aniversare a companiei. “Acum 10 ani, echipa noastra numara 5 oameni. Astazi, ma bucur sa avem o echipa de peste 300 de persoane, un portofoliu important si sedii in 3 orase – pot sa spun ca e o confirmare a faptului ca obiectivul nostru de a oferi servicii de calitate a dat roade. E un motiv de mandrie pentru echipa noastra, care a facut posibile toate aceste lucruri. ” a completat Violeta Rosu, Managing Partner Blue Point.
Despre Blue Point Call Center
Infiintata in 2007, Blue Point este o companie de servicii call center cu capital 100% romanesc, oferind solutii profesioniste si personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) si inbound (suport clienti, infoline si helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound etc.). Printre clientii Blue Point se numara Cheque Dejeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, ING Bank, Metro, Metropolitan Life, Pepsi, Reader’s Digest, Tiriac Auto si Xerox.
E.S.