Presedintele Consiliului Judetean Buzau, Petre Emanoil Neagu, a semnat dispozitia prin care se convoacă Consiliul Judeţean Buzău în şedinţă ordinară, MIERCURI, 31 MAI, ora 9“. Şedinţa va avea loc la sediul Consiliului Judeţean Buzău B-dul. N. Bălcescu nr.48, Sala „Dimitrie Filipescu" cu următoarea ordine de zi:
I. PROIECTE DE HOTARARE PRIVIND:
1. Constatarea încetării de drept, înainte de expirarea duratei normale, a mandatului de consilier judeţean al domnului Diaconiţă Cornel şi declararea ca vacant a unui mandat de consilier judeţean;
2. Validarea unui mandat de consilier judeţean.
3. Aprobarea contului de execuţie a exerciţiului bugetar al Judeţului Buzău pe anul2016;
4. Rectificarea I a bugetului propriu al Judeţului Buzău pe anul 2017;
5. Rectificarea I a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2017 al Centrului Scolar de Educaţie Incluzivă
6. Rectificarea I a bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2017 al Teatrului „George Ciprian”
7. Completarea Hotărârii Consiliului Judeţean
8. Stabilirea costului mediu lunar în perioada martie-aprilie 2017 pentru o persoană cu handicap care beneficiază de protecţie specială în două unităţi de asistenţă socială din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului
9. Stabilirea unui mandat special reprezentantului Judeţului
10. Aprobarea participării în anul 2017 a Unităţii Administrativ-Teritoriale Judeţul Buzău în cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto national.
11. Aprobarea participării în anul 2017 a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Buzău în cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional;
12. Aprobarea participării în anul 2017 a Centrului Scolar de Educaţie Incluzivă
13. Actualizarea valorilor de inventar a unor bunuri imobile din Inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al judeţului
14. Modificarea Inventarului bunurilor care aparţin domeniului public al judeţului
15. Aprobarea listei asociaţiilor si fundaţiilor cărora li se acordă subvenţii de la bugetul Judeţului Buzău în anul 2017 pentru activităţi de asistenţă socială,conform Legii nr. 34/1998;
16. Aprobarea numărului de personal, a numărului de funcţii publice, a organigramei si statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean
17. Aprobarea unor modificări în statul de funcţii al Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău;
18. Aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Spitalului Judeţean de Urgenţă
19. Aprobarea formei actualizate a organigramei si statului de funcţii ale Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor
20. Aprobarea modificării nivelului unor posturi din statul de funcţii al Muzeului Judeţean Buzău;
21. Aprobarea unor modificări în statul de funcţii al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Buzău;
22. Prorogarea termenului de numire temporară în funcţia de conducere de Director al Bibliotecii judeţene „Vasile Voiculescu”
23. Prorogarea termenului de numire temporară în funcţia de conducere de Director al Muzeului Judeţean
24. Prorogarea termenului de numire temporară a doamnei Chivulescu Gina în funcţia de conducere de Director al Teatrului „George Ciprian”
25. Atribuirea licenţei de traseu pentru efectuarea transportului public judetean de persoane operatorului de transport rutier SC TRANS EXPERT SLANIC 94 SRL, prin curse regulate speciale pe traseul Beşlii (comuna Mînzăleşti)
26. Atribuirea licenţelor de traseu pentru efectuarea transportului public judetean de persoane operatorului de transport rutier SC TRANS EXPRES SRL, prin curse regulate speciale, pe traseele Buzău-Lipia-Găgeni si Cândeşti-Buzău-Verguleasa si retur;
27. Atribuirea licenţelor de traseu pentru efectuarea transportului public judetean de persoane operatorului de transport rutier SC TRANS EXPRES SRL, prin curse regulate speciale, pe traseele Zărneşti-Buzău, Aldeni-Buzău, Racoviţeni-Buzău, Săgeata-Maxenu-Buzău, Ulemni-Năieni-Pietroasele-Merei- Stîlpu-Lipia-Buzău, CA Rosetti-Vizireni-Ruşeţu-Buzău, Valea Nucului-Berca- Rătesti-Verneşti-Nişcov-Buzău, Tisău-Buzău si retur.
E.S.