VIDEO - Ce ziceai Donald Tom ca ultima strada asfaltata este cea din centru? Pai asta din Zona Industriala, de la tine de la Romet si restul gastii, ce e cu ea? Peste 6 miliarde de lei aruncati pe interese (exista strada?). Citeste aici amanunte

Asfaltare TomaSlugoii platiti din banii publici de Donald Tom au anuntat in asa zisa presa buzoiana ca strada Col I. Buzoianu, colt cu bulevardul Balcescu, pana la B-dul Unirii, este ultimul tronson care se asfalteaza in municipiu, in acest an. Nimic mai fals. Chiar astazi, consilierii locali, rugati personal de Toma, voteaza “aruncarea pe fereastra” a peste 6 miliarde de lei vechi pe 301 metri de strada undeva la marginea Zonei Industriale, intre Romet si alte societati ale gastii melteanului din Tintesti (493/CLM/06.10.2017).

 

Ce rost avea asfaltarea acelor tronsoane ,<str. Maior Aviator loan Penes (?!), str. Aerodromului şi Intrarea Aviaţiei (?!) din municipiul Buzău – vezi harta de mai  jos>? Cum sa asfaltezi zona respectiva si sa lasi ca apa meteorica sa se scurga “prin pante longitudinale şi transversale, către gurile de scurgere proiectate” (HCLM AICI)? Care guri de scurgere? Care canalizare? Ce interes reprezinta pentru populatie acea zona marginasa? Iata “draci postaci” cum face Donald asfaltarea! Hai…slugoi, bagati mare, comentarii, sa-l satisfaceti pe bocciu, doar le ghioraie matele la fumeile voastre ce va cer parale murdare!

I.G.

P.S.: AM CAUTAT SI NOI STRADA AERODROMULUI (VIDEO) SI ACEASTA NU EXISTA!

Iata Proiectul de Hotarare - 493/CLM/06.10.2017

„Reabilitare str.Maior Aviator Ioan Peneş, str.Aerodromului şi

Intrarea Aviaţiei din municipiul Buzău"

0 Valoarea totală a investiţiei : 604.139 lei , cu TVA

din care: construcţii-montaj : 540.841 lei , cu TVA

CAPACITATI

a) Lungime totală strazi 301 m

Durata de execuţie 12 luni

-4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA16

-8 cm strat de baza din anrobat bituminos AB 31,5

-15 cm strat din piatră spartă

-20 cm strat din balast

-10 cm strat din balast nisipos.

Totodată se va avea în vedere refacerea structurii trotuarelor. Evacuarea apelor meteorice este asigurată prin pante longitudinale şi transversale către gurile de scurgere proiectate. Se propune, de asemenea realizarea de lucrări privind siguranţa circulaţiei prin executarea de marcaje longitudinale si transversale, cât şi de indicatoare rutiere”.

 

 

Asfaltare Toma

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Continut recomandat